کرج | گفتگوی زنده رئیس بهزیستی شهرستان کرج با رادیو البرز

صبح روز بیست و چهارم مهرماه "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج به مناسبت هفته جهانی نابینایان (عصای سفید) در رادیو البرز "برنامه البرز من سلام" حضور پیدا کرد و به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به جامعه روشندلان تحت حمایت بهزیستی شهرستان کرج پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ ثانی در این گفتگو ضمن اشاره به شعار امسال روزجهانی نابینایان گفت:شعار امسال از سوی بهزیستی کشور "دسترسی به فناوری، نوید بخش مشارکت اجتماعی نابینایان" نام گذاری شده است و بنده به سهم خود این روز را به تمامی نابینایان و کم بینایان عزیز و خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ حمایتگر آنها به ویژه همکاران خود در سازمان بهزیستی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

وی افزود:نابینایان عزیز همواره ثابت کرده اند که محدودیت ها می توانند فرصتی برای بروز و ظهور سایر توانایی های انسان باشند،موفقیت این عزیزان در عرصه های علمی، هنری، ورزشی و اجتماعی گویای این حقیقت است که می توان با صبر و پشتکار بر چالش ها فائق آمد.

"ثانی" تصریح کرد: تعداد ۲۳۵۲ نابینا و کم بینا تحت پوشش هستند و ازخدمات مستمر و غیر مستمر از قبیل:مستمری ماهانه، لوازم توانبخشی ، ساخت مسکن، پرداخت اجاره بها، ودیعه مسکن، هزینه های درمان، کمک موردی، هزینه های ایاب و ذهاب، شهریه های دانشجویی و دانش آموزی و کمک هزینه های مختلف دیگر برخوردار هستند.

مدیر بهزیستی کرج در پایان گفت :طی سال گذشته غربالگری تنبلی چشم برای ۶۳ هزار کودک ۳ تا ۶ ساله توسط بهزیستی شهرستان کرج انجام شده است.

کد خبر 120057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد